10 oktober 2014

Waar ik allemaal mee bezig ben geweest...


Het is hier maar stil geweest de laatste tijd. Niet omdat ik niks quilterigs heb gedaan, in tegendeel! Ik ben vorige zaterdag naar de tentoonstelling van het Belgische Quiltersgilde in Edingen geweest (daarover later meer) en ik heb veel, heel veel bestellingen verzonden.

It has been quiet over here. It's not because I haven't done anything quilty, on the contrary! I've been to the Belgian Quilter's Guild exhibition in Edingen last Saturday (more about that later) and I've been busy, very busy shipping patterns.


Mijn nieuwe patroon 'Falling Leaves' was net op tijd klaar voor de nieuwsbrief van oktober en hij is al flink wat keren besteld. Dat is niet zo vreemd, want het is een mooie, warme quilt geworden en hij was zo leuk om aan te werken!
Net als dit mini quiltje trouwens: 'Autumn Glory'. Met zijn patchworkblokjes en geappliceerde bloemen is het één van mijn favorieten.

My new pattern, 'Falling Leaves', which was finished just in time for the October newsletter, has already sold many times. That's no surprise, because it's a lovely quilt and it was so much fun to work on! 
As was this mini: 'Autumn Glory'. With some patchwork and appliquéd flowers, it's one of my favorites.


Als je al eens iets van Ellie's Quiltplace besteld hebt, dan is je waarschijnlijk meteen de nieuwe look van onze patronen opgevallen. Ja, dat klopt, we hebben ze in een luxe jasje gestoken! Als je online bestelt, krijg je ze nog in het vertrouwde plastic zakje (om de verzendkosten voor jullie zo laag mogelijk te houden), maar in winkels kun je onze patronen herkennen aan de witte omslag en het label in de rechter bovenhoek.

If you have ordered before, you might have noticed the new look of our patterns. That's right, we have made a luxury edition of our patterns! They will still come in the plastic bag when you order online (to reduice shipping costs), but in stores, you'll recognize our patterns from the white cover and the label at the right top corner. 


WinkelS? zul je weggen. Ja, winkelS. Want naast in onze webwinkel en bij The Log Cabin, kun je onze patronen nu ook vinden bij Atelier Bep, De Quiltsteek, De Quilterie, Quilt It & Dotty, Bossche Quilts en meer en bij De Witte Pimpernel. Hier (klik!) vindt je alle info. Neem zeker eens een kijkje op hun website of, beter nog, plan eens een uitstapje naar daar! ;o)

Fijne dag!

ShopS? You'll say. Yes, shopS, because besides in our web shop and at The Log Cabin, our patterns now are also available at Atelier Bep, De Quiltsteek, De Quilterie, Quilt It & Dotty, Bossche Quilts en meer and at De Witte Pimpernel. You'll find more info here (click!). Make sure you'll pay their websites a visit, or even better: plan a trip! ;o)

Have a nice day!

5 opmerkingen:

Ineke zei

Hallo Ellen, ik las het net op Facebook, ben blij dat ik bij atelier Bep en bij de Witte Pimpernel terecht kan voor de patronen, lekker dichtbij en als ik er ben zal ik vast er tussen kijken (en kopen)

Liefs, Ineke

Truus zei

Gefeliciteerd Ellen met alle winkels die jouw patronen ook gaan verkopen.Heb je er geen in het 'hoge Noorden' kunnen vinden?
Dan voorlopig maar lekker bij jou bestellen.
goed weekend
groetjes,Truus uit Drenthe

marion zei

dank je wel voor het leuke patroon wat je voor de fonkel dag hebt ontworpen.....

Anoniem zei

Gefeliciteerd dat deze "leuke" winkels nu ook jouw patronen verkopen. Ja, ik heb nog een paar patronen van jou liggen, dus ik kan voorlopig vooruit. Ik ben nog steeds een grote fan van je patronen en je stofkeuze. Groetjes Wilma

Ellie's Quiltplace zei

@ Ineke: dan heb je ze sneller in huis dan wanneer het via de post moet en kun je meteen beginnen!

@ Truus: ik ben nog niet tot in het Hoge Noorden geraakt ;o)
Is er een winkel die ik absoluut niet mag vergeten te bezoeken? Ik ben niet zo heel erg bekend aan die kanten...

@ Marion: graag gedaan! Ik hoorde van Sabine dat het een heel gezelllige dag was geweest en dat er veel gequilt is en veel mooie quilts geshowed waren. Veel plezier met de sneeuwman!

@ Wilma: dankjewel :o)
Ik ben gisteren bij Jacqueline geweest en heb weer zoiets moois gekocht: de Charm Pack van Autumn Lily van Blackbird Designs. Kan niet wachten om ermee aan de slag te gaan!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...